var är garderoben?

haha. det är meningen att jag ska packa ihop kläder,smink, skor och lite småkrafs imorgon. eller idag.men det hinner jag inte. måste käka middag snart och så ska vi ut ikväll. en sista herkperk-kväll.

jag vet inte hur jag ska packa ner hela lägenhten. har faktiskt inga planer alls. men det som känns tryggt är mina parents som kommer imorgon. mamma är organiserad in i det minsta, så jag får förlita mig på hennes hjälp. bara let it go with the flow och lyda hennes minsta vink så kommer det nog att lösa sig med packningen.

men seriöst. allstå när jag ser på min garderob så undrar jag hur dessa kläder som är uppdelade i 3 garderober ska få plats i min enda garderob hemma. det är ett stort mysterium.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0