utförsäljning

ni som har läst denna blogg kanske har någon aning om hur många gånger jag har snackat skit om folket på Nova Raja, typ om alla bonnepresentationer jag har läst, alla utvikningsbrudars bilder och deras tuttar samt alla patetiska snubbar.

ett av mina främsta intressen som sagt. och så har jag ju hävdat alltför många gånger att jag borde bli sponsrad eftersom jag är så bra på att nämna nova raja i varje hat-inlägg.

and guess what, mina böner har besvarats. 

en snäll själ förbarmade sig över mina klaganden och bestämde sig för att rätta till detta.nu är jag VIP. woho. guldram och hela kitet.

och det allra, allra bästa är ju att jag får snoka hur mycket som helst nu och ingen kommer att se att jag gör det, eftersom jag har en fin liten anonymknapp intryckt. HAHA. det är ju fan det bästa.

ja ja.

utvik nästa.
image701

Kommentarer
Postat av: madis

utvik nästa?:O:O:O wtf.. nu blir ja orolig..
o ja blev inte ens hedersomnämnd:(

2007-06-30 @ 18:39:59
Postat av: Magz

madis: HAHA.
du får nöja dig med att vara den "snälla själen".

2007-06-30 @ 19:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0