treo lindrar smärtan

jag gick upp nästan nyss. huvudvärken är precis lagom, inte så att man vill bara lägga sig och sova, men inte heller så att man kan göra allt man vill i ett rasande tempo.

det är så mycket som måste göras idag. packa allt och fixa adresserna. allt görs i sista stund här haha.

dessutom har jag inget bröd så jag får käka pita till frukost.

ok, och det här är en sådan liten petgrej, men jag funderar på om jag tvättar håret idag igen, så borde det hålla sig rent tills torsdagen? hm. kanske inte. men grejen är den att jag och nicole kommer att ha ett eget sovrum, men dela toa och dusch med halva madrids befolkning typ. så jag vill undvika alltför långa besök. usch. dessutom är jag lite rädd för sånna toaletter. jag vet att man inte kan få sjukdomar och annat äckel, men jag vill nästan ha med mig en egen toarulle som enbart används till att plåstra om toastolen.

STRESSSSSS. och huvudvärk.
image621

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0