sex långa ben

känner mig tvungen att hälsa alla godmorgon trots att det är och har varit en jobbig morgon.
jag hatar dom där morgnarna när man inte vet vad man ska ha på sig, det är inte något problem i sig, men när nästan alla kläderna ligger i smutskorgen blir jag lite stressad.

jag hittade ingen hårsnodd och höll på att bli galen, fick därför rota i alla ouppackade lådor och blev irriterad över att jag inte hade fixat allt.

dessutom hade jag en stor och äcklig fluga i mitt rum, en högljudd sådan som lät ZZZZZZ när den flög runt där. jag hade endast tortyrfantasier i huvudet och hade helst av allt velat fånga flugan och plocka bort benen på den. långsamt och plågsamt. bara för att liksom.

bara för att jag var så irriterad.
och jag har ont i magen. och jag jkdfhöksfösf. cepe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0