rödluvan är på besök

haha kände att bloggsuget triggades lite här. så nu är jag på g.

  

idag blev det också ett spontan besök i botaniska trädgården. vi (jag, nicole och pannika) beslöt oss för att fira nationaldagen på sätt och vis. så vi kollde på hojfen när dom spelade. och så dansade vi loss. haha. det var sjukt ös, man glömmer ju bort sig när man dansar. så jävla härligt. man blir så glad i hela kroppen och själen.

och mitt i allt så börjar vi dansa kolo. öh. hahaha. och nu snackar vi om bosanska-festa kolo. så jävla bonnigt egentligen, men det passade eftersom ett helt gäng hakade på och vi dansade  runt alla där som satt på sina bänkar. haha det var ju lite oväntat måste jag säga, inte hade jag förväntat mig att dansa kolo på en sådan här fest. det måste ha varit underhållande för alla.

så efter det forstatte vi med vår lilla promenad till stortoget där vi sedan beslöt oss för att dega på en bänk, vi tre. haha och det var skoj det med. det blev en del roliga citat som yttrades ( värsta akademiska språket jag kör nu haha ). och medan jag låg på bänken fick annika för sig att hon skulle kittla mig, så vi bjöd på en hejdundrande show med benen uppe i himlen och huvudet i marken. ja så kan det gå.

det var så skönt att sitta där på torget. bara sitta och titta och skratta och prata. det var varmt, men inte svettigt varmt. och underbart.


caje sukarije

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0