release the power

jag klippte mig själv i fingret idag faktiskt. det var ingen rolig händelse eftersom blodet sprutade i en sån där stråle som på film typ (jag tror jag har kollat för mycket på GA) rakt ut över byxorna och tröjan. ett pyttelitet sår, men så stor skada. 

ja ja. 

min mor var på sitt generösa humör idag. jag gnällde lite om att jag inte hade pengar för att klippa mig (avbokade klippningen idag), så hon beslöt sig för att skänka lite stålar till mig. det tycker jag om. så nu undrar jag om jag kan klämma in en klippning den här veckan?
 
hm. varför är det så att man verkligen börjar tycka om sitt hår när man vet att man ska klippa av det en bit? samma sak med allt annat, när man känner att man börjar eller vet att man kommer att förlora något så klamrar man sig fast. knäppt.

det växer sjukt snabbt iaf.

113361-603

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0