pustig vecka

jag är så trött. kommer att däcka snart.

idag fixade jag och nicole en massa småsaker som behöver fixas inför malta. kopierade en massa papper, pass och försäkringskort. imorgon måste vi bara ta kort och sedan är det att skicka iväg brevet.

det  jobbiga är att vi måste göra en hälsokontroll för att få ett sånt friskhetsintyg. onödigt, men det måste fixas i varje fall.

det blev inte så mycket deg på torget idag. det var småkyligt och molnigt ute.

och gissa vad. min kära redhed hade haft sitt däck i tre dagar, innan den fick punka idag igen. herregud. så nu går det inte att cykla igen. fy. var rätt irriterad pga det. dessutom har jag inte råd att fixa den igen, så redhed får vara utan däck tills pappa orkar fixa det. stackars redhed, hon kommer verkligen att vara ur form nu när hon inte får cykla.

det är så mycket grejer som måste fixas den här veckan. min jäkla miegel-tenta måste in, uppsatser ska läsas, opponentgrejs måste skrivas, alla papper till malta måste skickas, herkan på fredag, och så läsa på grejer till madrid. haha.

nu måste jag sova. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0