no more opponering

allstå det var inga glädjenyheter som spreds idag precis. inte ens hälften av uppsatserna blev godkända på opponeringen idag.
micke och jon klarade det iaf. gööööött! grattis snubbsen.

andra verkade helt knäckta.

jag tror att det blir rena rama underhållningen imorgon. helena kommer slakta hela bunten. lite som offentlig avrättning. jag tycker om det. det kommer att vara spännande, add some drama. men inte när det blir vår tur. haha.

allstå, helt seriöst nu, men jag är livrädd för imorrn. jag kommer att sitta och darra som ett asplöv och svettas ihjäl.
oooooooooooooooooooooouh. jag vill inte detta. sedan kommer jag vara på gränsen till apatisk och inte kunna göra något. och när jag har smält allt så kommer jag bli pigg igen. jag vet hur jag kommer att vara.
jag ser redan bilden av mig och nicole där vi sitter på donken och degar. haha.

image615

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0