ma ja. pa ja.

det händer inte så mycket här hemma. och ändå gör det det. vi ska till jönköping nu och spana in affärerna på A6. shoppiiing. fast det blir nog inte så mycket shopping eftersom min fantasi är rätt slut.
och jag är rätt slut. är assömnig.

hade en skitkonstig dröm. jag drömde att adisa ringde mig mitt i natten och hon snyftade jättemycket, kunde inte få fram ett enda ord, och jag upprepade hela tiden ANDAS adisa, du måste ANDAS, nu andas vi tillsammans, in genom näsan  UUUUUUUM.
och adisa kunde inte säga något, det var lite läskigt, så jag fick gissa mig till vad det var. och det första jag sa var har du fått in det där långbenta krypet i ditt rum igen? sedan bröts linjen bara och pappa väckte mig.

så nu undrar jag; adisa är du alive?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0