lustiga sängen

jag hatar mina drömmar. hela veckan har dom varit konstiga. i natt drömde jag om någon katastrof, någon båt som hade börjat sjunka, och alla som var på båten drunknade, medan jag letade efter nicole. det verkade som att vi var utomlands, och jag skrek HEEEEEEEEEEEELP men ingen verkade fatta.

och så drömde jag också att vi hade återförening med klassen. gymnasieklassen. och alla var samlade i mediasalen (aaaaaah saknar det och dom fula macdatorerna). men ingen var speciellt gammal, vi var 22. och detta vet jag för att jag bläddrade i en lokaltidning tillsammans med mands. så kom vi fram till sidan med alla nyfödda bebisar, och då visade det sig att malena (från klassen) hade fött en son. haha. och amanda sa men hon är ju bara 22.

mycket ska man drömma.

näpp måste sticka och snabbfixa mig och sen till stan. jeeah.

Kommentarer
Postat av: amanda

ahahahaha det skulle jag vilja se, malena me en bebis alltså =) fy fan stackars unge.. puss

2007-06-01 @ 12:49:36
URL: http://mandz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0