jag äger rättigheterna

jag stör mig lite på att min bror vill ha datan. nu är det jag som sitter och då vill jag inte bli störd.
han har inte lärt sig detta än.

Deno: ska du sitta länge?
Jag: ja

en timma senare.

Deno: hur länge ska du sitta?
Jag: länge

och nyss.

Deno: men hallå nu har du suttit aslänge!
Jag: ja.
Deno: när ska jag få köra lite data?
Jag: när jag har tröttnat
Deno: men mag-
Jag: se så, gå iväg nu. jag ropar när jag är klar.

att han aldrig lär sig. när det är jag som sitter vid datan så är det JAG som sitter vid datan.

Kommentarer
Postat av: nicole

Uppdatera!!!!!

2007-06-30 @ 18:04:11
Postat av: P-O

Just det, vi vill höra hur det går med kampen om datorn, jag håller på Deno. :P
Iof om vi inte hör något från magda på några timmar så vet vi vem som vann. ;)

2007-06-30 @ 19:14:07
Postat av: Magz

men PO, jag trodde du var på min sida. men ska jag vara ärlig så var det jag som vann den, men jag kände för att vara snäll och lät honom ta datan iaf.

2007-06-30 @ 19:22:43
Postat av: P-O

Hehe, jo jag höll på dig i smyg Magda. ;)
Tur att man slipper slåss om datorn här hemma, har tre stycken samt en backup. =)

2007-07-01 @ 20:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0