i love lund

fyyyyyyyyyyyyyyyyyfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasen (om jag får svära) vad jag äslkar Lund. hör ni det? jag äslar den här lilla staden som är så mysig så att man bara vill krama om närmsta träd och buske och tacka dom för att dom finns och förgyller denna stad. och srpinga rakut ut på torget och skrika taaaaaaaack herkan för att du finns, och sedan krama om den där störda snubben som kör på alla med sin permobil. och sedan tacka alla snyggingar som är en fröjd för ögat, specellt mörk-josef, för att vi får titta på dom så länge. och tacka alla människor som bidrar till mitt och nicoles smaskiga skitsnack. sedan ta en tripp till hålet-i-väggen och tacka kebabsnubbarna för deras goda kebab. seda fortsätter vi med libanesiska affären och tackar libben för deras billiga mat och torkade ananasklyftor. och så tackar vi disa för alla fina hårklippningar vi har fått. donken får vi absolut INTE glömma. donken utgör kärnan i det hela. tacka för alla goda cheeseburgers som vi har fått ta del av. och alla donkenglassar. och slinka in på tiger och tacka för de billiga ljusen, som kostar 10 kr styck, som har ljusat upp vardagen under de mörka vinternätterna. sedan fortsätter vi med H&M, Gina och INdiska. för alla heta kläder de har sponsrat oss med, allt för att se så heta ut som mjöligt på herk the perk . vi tackar även CSN, försäkringskassan och ungdomsmottagningen för att det har hjälpt oss i den svåra vardagen med cash och råd. SOL får vi absolut inte glömma, och datasalen i källaren. SOLs receåptionstanter förtjänar inget tack när de är så otreliga. och inte busschaufförerna heller. dom är det vbärsta med hela lund. jg hatar busschaffisarna, dom kör snabbt och är tykna. tobbe vår ängel får jag inte heller glömma. dessutom vildanden, lunds ghetto. min kära lägenhet. och netto. haha. det höll jag på att glömma. kanske skicka en liten bukett till nettosnubben för att konversationer. stadsparken vill jag nog också passa på att tacka. för de två knäppa valbograr vi har tillbinrgat där. det är så jävla mycket känslor just nu. jag är rädd för famtiden för jag vill inte att den här nutiden ska sluta. jag är trött .väldigt trött. ska verkligensova nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha någon va kanske lite full igår? Å när det här skrev oxå. Gött me gratisdrinkar. Bästa kvällen igår! Puuuuss

2007-06-02 @ 13:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0