höj ett snäpp

sitter här och lackar tånaglarna. jag gjorde en grundlig pedikyr, det behövdes kan jag lova. efter att ha gått konstant i fyra dagar så förtjänade dom lite myspys.

det är så mycket som måste göras imorgon. min sista dag i lund. herregud.

SNYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYFT.
jag småsnyftade lite idag när jag duschade.

och i miss madrid. haha. allstå herregud. det är så jävla tyst i sverige. ett tag trodde jag att jag var döv eftersom det var så knäpptyst. jag saknar bullret.

ja. madrid var helt jäkla underbar.

Kommentarer
Postat av: n

ja det va det. Vi får åka tillbaka å hälsa på svartingen, BB
å alla. Tror dom komemr sakna oss lite grann.

2007-06-15 @ 10:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0