han förtjänar stryk istället

haha. just det ja. det var en till dröm. jag minns att jag för rätt så länge sedan fick ett meddelande på nova raja av någon snubbe, och han skrev något sjukt, vill inte ens återge det haha. detta hände allstå på riktigt.

och nu i drömmen så  var jag och klassen ute och festade på svartklubben. och vid stängninsdags kommer det fram en snubbe och börja snacka på bosniska med mig och säger att han känner igen mig från NR. jag fortsätter att gå och han hinner ikapp mig och säger att han har skrivit till mig. på  något sätt så vet jag att det är han (som skrev på riktigt) och jag säger är det du?, han nickar och tycker att det är lite pinsamt. medan jag bara blir förbannad och örfilar honom.

haha. den satt bra.

om man ändå kunde drömma så här lite oftare och få ut sin ilska.

image565

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0