den bästa kvällen ju!

hahah. ok. nu har annika gått så jag ska passa på att blogga lite snabbt. igår var ju en av de sjukaste kvällarna som sagt. och en av de roligaste. och en av de som jag kommer att tänka tillbaka på och sakna lund som fasen. ja ja ja.

det hela började med att annika kom över och överraskade mig. hon hade med sig en fin födelsedagspresent. en riktigt vuxenpresent, ett set med vinglas. herregud. dom kommer få stå och pryda min lägenhet, men hon tyckte att jag behövde något sånt. och så hällde hon upp vin som vi skålade i. annika är knäpp haha. sedan bussade vi upp till östra torn. haha. och det var ju också rolig. vi hade ju inte någon koll på vart vi skulle egentligen, så vi var tvungna att fråga busschaffisen.

men hur som helst så var vi framme på det som kallas bananfesten. haha. sedan kom nicole och brorsan (med taxi of course. latmaskar haha). och så satt vi där och skojade lite. och trump hälsade, han kände sig väl tvingad. och annika pumpade mig på info om josef.

timbuk började spela, och han är ju så liten. liten och söt. och gammal. det var riktigt ösigt faktiskt. brorsan och nicole myste resten av tiden medan jag och annika spanade på boys. efter timbuktu spelade hojfen balagan. aaaaaaaaaah. det kallar jag party. sånt jäkla ös så att det är sjukt. och snubbarna är så proffisiga. och trump var så duktig så. vi utbytte lite blickar. suck. haha. sedan satte han sig bakom oss och vi snackade lite. och han tittade på mig sådär med sina underbaraste blåa och snällaste ögon. SUCK. jag säger fan det bara. suck.

   
jag och mina fina glas - det blåa tältet - annika har roligt
    
min fina scheherzada - fred åt oss alla - hojfen balagan

      
lunds hetingar - min pannika och jag - timbuktu

vi satt sedan utanför tältet och brorsan och annika hade en liten rökorgie medan jag och nicole satt och stirrade haha. taxi beställdes sedan och vi for iväg till nicole och påbörjade den andra förfesten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mmm fan va heta vi va på den bilden. Verkligen. Haha.

2007-06-02 @ 17:34:50
Postat av: Anonym

taxi är förresten det bästa färdmedlet...när nån annan betalar...hahha

2007-06-02 @ 17:50:57
Postat av: amanda

åååh timbuk .. var han bra?

2007-06-03 @ 13:56:16
URL: http://mandz.blogg.se
Postat av: Magz

haha timbuk var naaaajs. han var riktigt skön faktist:)

2007-06-03 @ 18:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0