den andra partydagen

eftersom jag inte hade någon tårta att bjuda på så fick nicole käka pannkakor istället. men jag tror att det dög. och så skålade vi i mina vina vinglas. vi drack cola. lite lyxigt haha. och så halade hon fram presenten (det är tanken som räknas haha), och blev skitglad haha. hon hade köpt thirten som jag hade spanat på på Gina. naw gullegull.

   


proppmätta försökte vi stajla till oss, eftersom allt hade hunnit förfalla i stadsparken, och det gick ju. sedan råcyklade vi till herkan där brorsan väntade på oss vid entren och släppte in oss. förbi alla "under 24". haha. gött.

det var ju fotboll igår så det var någorlunda väntat att alla slabbiga snubbar skulle hänga ute. och vissa var verkligen slabbiga och gamla. det var allstå gamlingar som hängde ute på lördagar. haha men vi hade det kul iaf. blev servade av brorsan konstant, och rådissade den kvinnliga bartendern. töntigt egentligen haha.

frankan var på rätt okej humör och kom och satte sig vid oss och började snacka. min kallpratarfunktion var ur led igår så det blev inte så mycket mer sagt än det gamla vanliga och frankan drog sig undan, han skulle gå och "jobba" lite.

en sjuk grej som hände var när vi gick på toa. och så står det en kvinna där inne och speglar sig. medan vi väntar på en toa så börjar hon snacka med oss om hur snygga hon tycker att vi är, hur rak näsa nicole har och hur snygga klänningar vi har. och så säger hon att man ska gifta sig med en snubbe som älskar en och blabla. hon var lagom konstig. och mitt i allt så kommer hundtanden (hundtanden är en snubbe som är i 45-50 åldern, rätt välbevarad och hänger KONSTANT på herkan och raggar på den kvinnliga heta bartendern med ögonbrynen). och den galna tanten säger får jag presentera dig för mina döttrar till hundtanden, varpå han tar min hand hälsar och kysser sedan handen. nicole spelade upptagen och han kände sig lite dissad. HAHA. ah herregud.

störd kväll. och rolig kväll hahah.

    
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hundtanden, välbevarad. Hahhaha. Det va skojigt. Ne du inga hetingar på lördagsklubben kan vi ju konstatera. Vi är iaf inte dom värsta Herkan stalkerna, Hundtanden leder den ligan. Hhaha. Puss

2007-06-03 @ 20:43:49
Postat av: Sign. A

Fyyyy på dig Magz, du är en äkta drink alkis ju! (jag älskar den nya Haggan)SKÅL

2007-06-03 @ 21:18:38
URL: http://dissadnr1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0