bunny

haha nu är det faktiskt morgon. och jag är så seg så jag får blogga om kvällen imorgon. jag vill verkligen inte vara grinig imorn när dom är här. måste hålla mig på jämn humör hela tiden.

ääääääääääääääääääänaff människor. sov gott. jag ska nog göra det.

haha. fast nu kom jag på vad jag drömde igår. jag drömde att jag var i kycklingaryd och promenerade med någon, kan inte komma på vem det var, och vi snackade och sådär. plötsligt kommer ajdin och frågar oss om vi vill ha choklad. jag är lite fundersam och frågar honom vad han gör här i kycklingaryd, men han vägrar svara och säger åt oss att ta chokladen. då blir den personen jag är med rädd och tar mig i handen och tvingar mig att springa.

jag vänder mig om och ser att ajdin tar upp något från marken och det är ett stort kaninhuvud (allstå som ett sådant maskothuvud som finns i alla amerikanska football-filmer) och sätter fast det på huvudet. då blir jag skiträdd när han springer runt med det kaningrejset på huvudet och därför kutar jag snabbt somfasen medan jag skriker ta av dig huvuuuuuuuuuuuuudet

trevligt.
image583
exakt likadan

Kommentarer
Postat av: amanda

GRATTIS PÅ FÖDelSEDAGEN!
ha en underbar dag. puss puss

2007-06-03 @ 11:30:50
URL: http://mandz.blogg.se
Postat av: Sign. A

SJUKA MÄÄNISKA HAHAHHAHA Synd att dina drömmar kan hamna på film, skulle vilja se den. Nån stans känns det som jag kan varit den som promennixade med dig haha
GRATIIS BONA!! på födelsedagen!

2007-06-03 @ 13:05:05
URL: http://dissadnr1.blogg.se
Postat av: P-O

Grattis på födelsedagen Magda, hoppas du får STORA (och hårda) paket. =)

2007-06-03 @ 14:47:47
URL: http://pos.blogg.se/
Postat av: Magz

Taccck snyggingar! synd att ni ni inte får ta del av tårtan hehe.
puss!

2007-06-03 @ 18:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0