bilder

113361-685
det här är min kära fot och mina kära haremsbyxor som jag köpte på marknaden i madrid. jag tycker dom är asheta. båda sakerna sitter i bilen på väg HEM från lund, hem till kycklingryd.
mamma tyckte dom var snygga.
pappa undrade vad det var jag hade på mig.
han är inte så insatt i det här med kläder.
113361-686
outfitbild typ.
nä men här degar jag i min kära säng hemma. mycket fina kläd- och smutshögar i hela rummet. men så är det när man har en pedantisk mamma. förresten min sparkossa har mist ena örat under flytten. stackaren.
113361-684
suck. nostalgi över den här bilden. imorgon är det två veckor sedan den togs. här är jag på väg till herkan (HERK PERK) i mina nya sandaler. jävligt heta och väldigt plågsamma. den som vet var jag bor och var herkan ligger har då lite koll på hur mycket jag led under den promenaden.
saken är den att jag fortfarande har skoskavSÅR. men ändå fylls jag av värme när jag ser den här bilden. mina kära sandaler.
plågsamt heta, bokstavligt talat.


Kommentarer
Postat av: nicole

suck ja. Jag har fortf kvar våtservetterna brorsan kom me den kvällen i väskan. Kvällen va ju kaos men fan va jag saknar Herkan å Lund ändå. puss

2007-06-28 @ 11:32:22
Postat av: Irma

Haha gillar verkligen sin blogg :D
Riktigt flumm sådär :P:)
kramen /irma

2007-06-28 @ 11:50:57
URL: http://irbita.blogg.se
Postat av: magz

nicole: LUUUUUUUUND.
irma: åh tack. nu blir jag generad =D

2007-06-28 @ 13:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0