and then we go

stresssssssssss. hihi! guuuud. allstå jag är typ inte ens nervös. jag har inte tid till det. nu har jag packat väskan iaf. och det var minimalt med saker verkligen, för jag planerar med att komma tillbaka med fler saker. allt måste få plats.

det var bara sommarkläderna som packades ner. jag planerar inte att använda byxor, nu förväntar vi oss sommar. wohooo.

nu har jag en timma på mig att göra mig i ordning, göra mackor, och sedan kommer micke för att skjutsa mig och seherzada till flygplatsen. vi kommer väl åka med racerfart. jag kommer sitta och vara livrädd.

ok. så hinner jag inte blogga mer, så kommer jag fördmoligen att blogga lite i madrid. tills dess, ha det bra snyggingar!

puss puss

Kommentarer
Postat av: nicole

seherzada är nog mitt smeknamn då å geten. Det är det jag får nöja mig me medan andra har 14 hundra smeknamn;)

2007-06-09 @ 16:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0