100 decibel typ

jag tror att jag är allergisk mot min pappas snarkningar. han ligger här och sover gott och snarkar högt. allstå det låter hemskt. typ som att han kvävs. jag har nästan lust att slänga nån kudde på honom för att han ska skärpa sig.

alltid samma visa, innan när jag bodde hemma, det är natt och jag vaknar av hans snarkningar. förbannad öppnar jag dörren och säger åt mamma att ruska på pappa när han snarkar. och hon säger att hon inte hör något. men hon tar tag om hans näsa och täpper till den och så vaknar han alldeles livrädd.

hihi.

snart trycker jag in ett äpple i hans mun.

Kommentarer
Postat av: P-O

Haha, trevligt sätt att vakna på. Det värsta är ju att personen i fråga sover så gott medans man själv inte kan. :)
Dags att skaffa öronproppar :P
Hade btw en klasskamrat som snarkade som fan på en föreläsning, alla satt och småskrattade åt honom. Visar iof hur intressant den föreläsningen var :P

2007-07-01 @ 20:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0