tramtzram

wzaaaaaa folks?

im back typ. hihi.

har ar det for jakla bra.

men jag stor mig som fan pa dessa tangenbord eftersom jag knappt kan skriva utan att bli sur.

for forsta gangen sen jag kom hit sa regnar det. annars har vi stekt oss som fasen pa brana. men jag ar inte sa brun som jag borde vara.

nu sitter jag har med ina och surfar runt. ska snart upp till dedic och halsa pa.

ikvall ar det deeeeeeeernek. och jag kommer sakna mina tva brudar mycket.

en fetinghalsining till mina tva bitches i sverige;ajdin och nicole.

puss fulisar

Kommentarer
Postat av: nicole

Jag saknar dig me söööööööööööööötnos. Kan du komma hem me ditt positiva pepp. Denna sommar har vart allt annat än peppande men nu är Malta helt klart! Göööööööööööööött! Känns jäkligt skönt. När är det du kommer hem egentligen? Mycke som ska ordnas! Miss u. puss

2007-07-31 @ 22:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0