nu rullar det på

och här har vi en som inte har lärt sig att frågetecken har man efter en fråga:
cao cao akko e ide li sta se radi kot tebi danas kako si ti cao cao puno poz ?

för att inte snacka om stavningen.

och en annan:
odakle si iz jajce o vad menas med kycklingryd.. kan man käka de hehe

och ytterligare en:
cao ljepa kako si mi Karamelll?
kissss


Karamell? haha.

cao cao sta ima medenaaa....lolllll ja sam ti samo hteoo reci da si ono pravoo slatkaa i medenaaa....i ako bi mogaoo dobiti tvoju msn-adresuu....nadam se da ti nece smetati godinee kao prijeteljaa da chatamoo i da se upoznamoo..nadam se da ces uzvratit na porucii....hvala unaprijed.......ciaooo...cmokaaa

Hvala unaprijed? HAHAH. ok. fast han får en stjärna i kanten för att han stavar hvala med H och inte F.

fortsätt att skicka. ett gott skratt förkortar min tråkighet.

Kommentarer
Postat av: Lucifer

Hahaha...evo jos jedna jako inteligentna privatna poruka sa "noviseljaci"
"cao cao baby lepa hmmm kako si sta radis sta ima novo hm bre lepa sta jedes stosilepotica ahahaha hm lepa imas msn addy ??"

2007-07-09 @ 15:21:15
Postat av: Magz

HAHAHHA. jag var tvunegn att skratta högt ovde na poslu :) ja mislim da sam i ja takvu slicnu poruku
primila davno haha.

2007-07-09 @ 15:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0