ett samtal mellan två människor

idag när jag satt och käkade pita och kollade på Dr Phil kom min bror och satte sig för att prata lite med mig. lite sällskapssjuka över det, men men.

Jag: hur gick det hos tandläkaren idag?
Han: jo, bra.
Jag: gött. inga fel eller så?
Han: nä. men det var en tant som satt mittemot mig på tåget idag.
Jag: ........
Han: allstå det är så elakt att säga så, men hon såg verkligen ut som en apa.
Jag: jasså
Han: jaaa! hon typ käkade banan som en apa. smaskade sådär äckligt och åt med fingrarna.

bra. det är sådan jag vill ha honom. kritisk och lite elak.
han är alldeles för snäll.


Kommentarer
Postat av: nicole

men hallå? är du ledig nu eller? För du sitter väl inte å kollar dr Phil me din bror på arbetstid;)

2007-07-02 @ 16:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0