dumma söndag

det är söndag idag. det regnar. och det säger allt.

jag vaknade 15:17 idag. i natt sov jag allstå fjorton timmar. jag vaknade skitdeppig efter att ha drömt en massa skumma grejer. ett tag kändes det som att jag var med i ett äventyrsspel för det var djur överallt i drömmen som jagade mig och jag skulle leta reda på irma och min bror. jag vet inte hur många gånger jag vaknade och somnade om.

sedan när jag äntligen vaknade var allt kaos eftersom mina tre familjemedlemmar höll på att flytta upp alla flyttkartongerna upp till mitt rum. usch ja.

flytten igår gick bra. ajdin hjälpte oss jättemycket. pappa var på väg att helgonförklara honom tror jag. men allt gick bra och lägenheten är ren och fin nu. och det var lite deppigt att lämna den. men så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0