brad pitt

ja just det ja. haha, innan jag glommer bort vad jag dromde sa maste jag fa skriav ner det. jag dromde att jag var i varnamo och gick pa stan med nagan, plotsligt gar vi farbi en snubbe som liknar brad pitt valdigt mycket. jag gar fram till den har snubben och ser sedan att det verkligen ar brad pitt. och sa tanker jag att jag inte ska bete mig hyteriskt som alla andra gor, utan jag bara f?rgar han om han kange mig tips pa nagan film som han ar med i som han tycker ar den basta.

och sa stod vi och snackade ratt lange och vi snackade pa bosniska bada tva haha. och han var saaaaaaa snygg. helt pa riktigt sa dar, det kandes verkligen som att jag hade traffat honom pa riktigt.

och jag vaknade av att jag hade skitont i hoften och var tvungen att ga upp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan, om man ändå kunde leva i drömmen. buhuuuuu

2007-07-17 @ 23:24:20
URL: http://Ludaa.blogg.se
Postat av: nicole

Du! Jag maila Gorgan å fick svar snabbare än blixten! Han är för härlig den lilla gubben! Jag vidarebefodrade mailet till dig så du kan spana in det när du får tid oxå. Själv är jag på Öland å glassar, inte alls lika varmt som du har det utan härligt svenskt sommarväder, dvs sol blandat med regn. Kasst! Puss!

2007-07-18 @ 20:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0