vimmelbilder

ja vart ska man börja när man har haft en sån toppenkväll. aaaaaaah. partyyyymartyyyysmartyyy. förlåt marty.

jag vet inte om vi sammanlagt har fått så mycket uppmärksamhet under hela förra terminen som igår. massor med roliga raggninsrepliker, men den bästa var när en kille sa att han var homosexuell. haha. ja herregud vad vi fick stå ut med igår. eller stå ut och stå ut. dte var inte jobbigt precis haha. ja ja. enough om det.
nästa vecka är det hercules som gäller igen. dansgolvet är hett där och man hör trumpeter överallt.

     
jag och min seherzada

Kommentarer
Postat av: N

haha trumpetmusiken är tydlig på herkan ja. Det måste jag säga! Fick mess av Andereas alldeles nyss. Han å Karim ville att vi skulle me ut. Hahhaha.

2007-01-13 @ 18:12:07
Postat av: N

seherzada va betyder det? Kurs i bosniska blir ännu ett projket i vår!

2007-01-13 @ 18:12:53
Postat av: magzi

mm fast nu har vi för många kuser på g i vår haha.

nässssssssssssta vecka hercules. herregud vilket festande det blir nästa vecka.

2007-01-13 @ 22:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0