torrbollar

det här var det jag fasade för; att jag inte skulle ha tid till att blogga, bara för att man måste jobba. ja, vad ska man säga. jobbet gick bra idag även om jag missade vissa grejer varje gång. men sedan fick jag lite rutin på allt och blev van vid människorna som hänger där. vet inte riktigt om jag vågar uttala mig om dom än. men det finns ett antal riktiga torrisar. men det är ju en bokhandel iofs. jag har fördomar om bokhandlar. fast jag älskar dom. bokhandlarna, inte torrisarna.

sedan bråttade jag mig bort till Nova och shoppade upp pengar jag inte har. och har inte ens betalat räkningarna. ja det är starkt jobbat och ibland kan man fasen inte motstå att köpa. som idag, byxor, stövlar, leggings, linne och jumper. men glad är jag iaf. hahahahah.

och nu har jag bråttom som fasen. måste ta upp mig till Vgs och nicole. feeeeeeeeeeeeeeest ikväll. fast jag är så jäkla trött.

Kommentarer
Postat av: P-O

Såg ju ut att gå bra medans jag var där i alla fall :)
Tar alltid lite tid innan man kommer in i det hela.
Vi blev godkända på våran uppsats. =)

2007-01-17 @ 20:52:09
Postat av: Viki

Gdje se moze pogledati kada Etna ima sljedeci nastup??

2007-01-18 @ 18:49:38
Postat av: Magzi

hm, pojma nemam, ja samo onako cujem, ne vjerujem bas da oni planiraju svoje nastupe unaprijed, tako da.. :)

2007-01-18 @ 21:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0