tack

klippningen gick bra idag. mycket uppklippt, känns lite kort ibland, men det är det nog inte egentligen. kände mig ändå rätt fin.

jag funderade också på hur glad man blir när man hjälper någon. när jag var inne på Lindex kom det fram en kvinna som undrade om jag kunde hjälpa henne med att prova ut ett skärp som hon skulle köpa till sin systerdotter. och där stod jag och provade olika skärp och hon var himla tacksam. trots att jag inte ens gjort något stort. gud vad man kände sig glad sen. hela den här evighetströtta dagen var räddad.

när jag kom hem fann jag också en choklad, av den bosniska sorten, i brevlådan. haha. det var kul att hitta något sånt, när man enbart förväntar sig en massa räkningar.

nicole kom över. vi skulle komplettera till hemtentan. och man kan väl inte påstå att det gick så bra. vi snackade hela tiden och orkade inte ens dra fram böckerna. nicole somnade nästan på soffan och jag i fåtöljen. tända ljus, mörkt, musik, slapp och snack. det är det enda som räknas. haha. alltid vettigt snack också.

och vi var så jäkla trötta. och nu är jag trött. så jag ska sova.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag sov INTE!

2007-01-19 @ 10:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0