sargasso

och nu har jag suttit här i en timma och bara msnat med adisa och nicole. bloggen har varit igång lika länge och inte något publicerat.


idag har det varit en äkta tjejdag. en riktigt härlig tjejdag.
först chokladmjölk med Elna på &bar. den tjejen är sig lik. iofs träffade jag henne sista gången då vi var typ tio tror jag, så hon ser ut som en äldre version av sig själv. vi snackade om allt, och det kändes som att jag har känt henne längre än vad jag egentligen har gjort.


sen vrålstädade jag när jag kom hem. adisa, aida och maida kom vid tio. så satt vi här och sprang till bussen. nämnvärt är att adisa blev helt superglad över att se spelet "Vem där?" och tjatade på aida om att spela det.


meningen var väl att det skulle vara en latinokväll på sargasso. latinosar var det gott om, men latinomusiken var inte alls på. bara vanlig mtv-musik, eller vad man nu kallar det, rnb blandat med allt möjligt.


vi shejkade loss på dansgolvet.
ja. och det kom fram en snubbe och började med sitt psykologsnack. alltid dessa psykologsnackare. fast den här snubben hade en teori om att beroende på hur ens tänder såg ut så kunde det betyda att man var på ett visst sätt. och han snackade nått om mina tänder hur dom var formade och sa att det betydde att jag var den typen av tjej som gjorde killarna osäkra (?). nått sådant. en massa flumsnack. och sedan drog han någon psykologhistoria om någon låda i öknen och trollade bort en cigg. vissa killar drar igång en hel cirkus.


ja och nu är det dags att sova.

        
  

Kommentarer
Postat av: N

Ojoj det här låter som en bra kväll! Det va bara jag som saknades. Kände mig som värsta pojkvännen när jag ringde hela tiden. haha. Vi har värsta förhållandet så vi måste ringa när vi inte är me varann.

Syns snart snutt. puss

2007-01-27 @ 12:06:14
Postat av: Adisa 22-åringen :D

hahahah ta bort den äckliga mongo bilden på mig och maida hahahaha...iuuuh..får rysningar i naveln mohahahah ....

håller faktiskt med nicole förresten...så mkt som ni ringde till varann igår...shiiit, hade inte ens ringt min pojkvän så mkt som ni:D hahah.

2007-01-27 @ 14:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0