planering

allstå det slog mig nu när jag var på väg till malmborgen; det finns vissa saker man aldrig kan riktigt planera. vissa saker är man så bombsäker på att man aldrig skulle kunna göra, sedan så gör man precis det. det är sant att man aldrig kan lita på någon fullt ut, eller jo, det finns undantag, men man kan aldrig riktigt lita på sig själv heller.

mamma ringde mig medan jag gick. och hon blev lite chockad över att klockan var halv tio och att jag skulle till ica. så blev jag lite sur, precis som alltid när hon säger sånna grejer som men det är ju söndag, inget är öppet. jag hade inte gått ut om jag hade vetat att allt vore stängt. ja men det är ju mamma. och sedan säger hon a men jag ser det från ett helt annat perspektiv, vi sitter ju här i pyjamas och ska sova snart och du är på väg till affären. haha.

lund är så jäkla mysig på kvällen. det var mycket folk som var ute och gick. och massor med soldater. och ja, jag vet inte, men det är något speicellt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0