konspiration

konspirationsteori.
det är  något konstigt som pågår här och jag vet inte riktigt hur jag ska hantera detta. eller så är jag bara paranoid och blir misstänksam så fort något utan förklaring händer.

som det här igår. varför hör A av sig? är det för att B har snackat med C och eftersom C känner A så är C snäll mot B. men B är dum i huvudet. Det är A också iofs. fast inte helt och inte B heller. men vad fasen är det som händer?

varför är killar knäppa? varrrararrarföröörörör. 

haha. nu lät det ju lite väl dramatiskt det här men det är det inte. bara lite. och lite spännande haha. 

en konspirationsteoretiker. det är jag det. 
och jag vet knappt vad det ens betyder. men så länge det låter smart så är det bra. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0