komplimanger

jag vet att det är fult att skryta och blabla men jag har fått två väldigt fina komplimanger. igår av en kille som sa att jag var en av de sötaste han har sett i hela sitt liv. haha. det är inte ofta man får höra sånt. och under kvällens gång kom han med sånna repliker hela tiden typ. stor smickerfest igår. fast han var lite full så då räknas det inte fullt ut.

men så kom nicole med en fin komplimang idag och en sådan är lättare att ta på allvar haha.

nicole säger: varför finns det inte en killvariant av dig?

nicole säger: honom vill jag ha

haha. härligt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men det är sant ju. Va fan det måste ju finnas nån som är som du fast me snopp. Haha.

2007-01-20 @ 16:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0