kärlek

ibland måste man bara sluta läsa andras bloggar. speciellt de tjejers bloggar som bara lägger upp en massa grejer de har köpt, beställt eller fått. man blir så avis ibland. jag vill också ha en massa fina saker.

så nu jag har lagt av.

nicole sitter och kollar på filmen på fyran och titt som tätt mummlar hon "allstå dom har ju bara träffats två gånger [...] bara två gånger och dom är kära [...] tänk så här var det innan"

det känns nästan lite som att vi bor ihop. dom senaste dagarna har vi hängt här hos mig typ 24/7. haha. härligt.

vad har vi gjort idag då. skrivit lite på uppsatsen, ätit macaronis, uppsats, pannkakor, slapp. och slapp. vi tycker om att slappa. då är vi som bäst.

Kommentarer
Postat av: N

Hahaha. Jag låter som värsta psykobruden som sitter å mumlar...haha bitter vid 22, bra jobbat!

Yes men så äre. Det är mysigt å umgås hela tiden, roligare än att sitta på varsitt håll iaf. Å vi har ju varandra så inte ska vi klaga över en massa boys. Ne fan livet är härligt å leva när du är me!

2007-01-08 @ 00:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0