ikväll

ja det kanske är dags att publicera ett nytt inlägg så att folk slutar kommentera inlägget nedanför haha.

idag gick jag upp sent. vaknade vid 15 av att någon plingade på. vet inte vem det var. orkade inte öppna. och jag vägrar att öppna dörrar förran jag vet att jag väntar någon. vill inte riskera att radiotjänsten kommer hit igen.

ikväll är det premiär för Metro. känner mig inte jätte partysugen och vet inte vad jag ska ha på mig. men det ska bli lite spännande iaf. vem vet, det kanske har kommit några nya bytisar.

Kommentarer
Postat av: P-O

Radiotjänst? Du har väl inget att dölja Magda? ;)

2007-01-10 @ 18:05:13
Postat av: Magzi

haha. näää. kanske lite bara. :)

2007-01-10 @ 18:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0