hårt

dom senaste dagarna har varit en av de mest ambitiösa det här året vill jag påstå. det har varit mycket uppsats, opponering hit och dit, men imorgon är det äntligen över. jag taggad som tusan, imorrn ska vi glänsa haha. mm. får vi hoppas iaf.

idag var det min tur att bli nerlugnad av nicole. förutom att jag brusar upp mig så lätt när det gäller killar så gäller detsamma när det gäller stress. jag fick stressvärk i kroppen bara av att tänka på allt som kommer att hända och allt vi måste fixa. men nicole sa något fint, nämligen att det är så här alla vanliga människor har det. stressar fram och tillbaka och glider inte som vi. och det stämmer ju. går vi nere på stan på förmiddagen ser vi bara pensionärer och kvinnor med barnvagnar.

Kommentarer
Postat av: N

mm ibland är jag fan så smart alltså. Förstår inte var jag får alal smarta saker sojm kommer ur min mun ifrån!

2007-01-15 @ 23:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0