femajd

god eftermiddag. var nyss och tömde mina papperskorgar med lite hjälp av ajdin. det var inte precis så att jag väntade på hjälp men när det kommer så tackar man inte nej. det är så jobbigt att tömma papperskogarna för dom återvinningsstationsgrejen ligger långt bort. jag vill ha en precis utanför dörren. man kanske ska be hasse ordna det.
idag ska ajdin laga något som känns megakomplicerat. laga mat allstå. men jag oroar mig inte för ajdin är en rekokille, han hjälper alltid till, även när det gäller att diska. jag tror han är en feminist innerst inne, bara att han inte vet det. måste nog upplysa honom om det. jag försökte städa lite, dammsög och städade toan. jag tycker om att städa ibland, ast bara min egen lägenhet, inte någon annans, det avlastar hjärnan på något sätt. jag har mammas städgen i mig. bra. då vet jag att det aldrig kommer bli helt riktigt skabbigt här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

feminister suger hårt

2007-01-13 @ 16:11:01
Postat av: magzi

det kanske är därför ajdi´n är en bra feminisit

2007-01-13 @ 16:16:37
Postat av: magzi

det kanske är därför ajdi´n är en bra feminisit

2007-01-13 @ 16:16:37
Postat av: Anonym

och det är därför DU är den bästa av dem

2007-01-13 @ 17:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0