bråttom

o herregud jag är så trött. skulle verkligen kunna somna nu. min kropp är inte skapt för arbete tror jag. fast jag ska inte gnälla. det kunde ha varit ett värre jobb än att snacka med folk och knappa in en massa grejer i dator samt sortera böcker.
mitt alfabet fungerar inte som det ska. jag är så dålig på att sortera böcker, det tar en evighet för mig.
men annars var det kul på jobbet idag, man börjar få rutin på alla grejer som ska fixas och vissa där är roliga. ska väl inte börja snacka skit om folket där borta redan, det är lite dålig stil.

jag skulle även dela ut sådana "visitkort" idag på Kårhuset. det gick hur bra som helst. först började jag med ett påklistrat leende, men sedan höll sig leendet kvar och folk kom fram och pratade. och det var ändå rätt kul.
kom att tänka på att som delar ut gratistidningarna här i Lund. nu känner jag mig för dom, mer än innan iaf.

och så funderade jag på om man skulle börja hänga där på kårhuset. det fanns massor med snyggingar. sådana fräscha snyggingar. haha. något för mig och Nicole tror jag.

har lite bårttom nu, måste käka snabbt och sedan ska vi till Hercan ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0