ambitiös

jag tappade lite tråden här. blev distraherad av alla som ville höra mina vackra stämma.
meningen med förra inlägget var att jag skulle skryta. tyvärr uteblev skrytet så jag skriver ner det här.
 
det blir ett litet micke-inspirerat inlägg.
idag vaknade jag halv 9 och gjorde allt det man gör innan man går till skolan. vid 10 hade vi kursombudsmöte. kul att få komma med synpunkter. jag öppnade munnen och sa en del vettiga grejer kändes det som. bra magda! blev dock lite ledsen eftersom Gunilla inte var där. varför? jag som skulle kräva en autograf den här gången.

sedan gick vi på stan, jag och nicole. i samma veva håvade vi in ett extrajobb. nicole som reklamutdelare för Andrahandsbohandeln och jag skulle få komma på onsdag och testa jobbet som butiksbiträde. vore kul o få extrajobba lite. och massor med böcker som luktar gott.
efter det gick jag och bokade klipptid och gjorde en tlll duktig sak.
sedan var vi på sol och gjorde färdigt det sista till opponeringen.
tillbaka till stan. lite shopping.

kom sedan hem och bytte gardiner. var även tuvgen att sy upp dom lite, de var för långa.
fyfasen vad duktig jag var idag! duuuuuuuuktig.
jag vet inte om jag tycker om det här megaambitiösa schemat som kommer för den här veckan.

men en sak är säker. FEEEEEEST.  haha. tre fester den här veckan! bra! hurra.

Kommentarer
Postat av: N

Skryt å skitsnack det är två ord som är synonym me oss. Vi ärena riktiga skrytisar ur en ekonomisk synvinkel! Men ändå fett mångfascetterade. Därför folk diggar oss ändå tror jag.

2007-01-15 @ 23:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0