äggregn

det måste vara en inofficiell-prata-med-mig-dag idag. man har sådana dagar ibland då absolut ingen hör av sig, och dagar då alla ska höra av sig.

som idag, då trumpeten hörde av sig. ett sms. men ett glatt sådant iaf haha. vid malmborgen hann clark kent ifatt mig. clark kent är snubben från reklamkursen som sitter och tittar ofta åt vårt håll. ser lite sådär hemlighetsfull ut. vi tog selle en bit och sedan åkte han hem.

och inne på netto. där möter jag nettosnubben. och vi har blivit lite tjenis nu. han frågade hur läget var och så kallpratade vi lite. han sa att det var skönt med lönen som kommit och jag sa att det var skönt med csn, för nu kunde jag äntligen handla mat. lite ologiskt, när jag ändå hänger på netto varann dag typ.
när jag sedan hade betalat vid kassan så vinkade han.

ja så är det. alla killar på en och samma gång. och jag undrar om det har något att göra med att jag har ägglossning. man är tydligen mest attraktiv när man har ägglossning och killar känner av det på kilometeravstånd, typ som hajar känner blod i havet. haha. mysigt va? men det är så det är!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mm va mysigt det här inlägget va. Särskilt stycket längst ner. yammie yammie

2007-01-26 @ 13:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0