abstinens

ado tvingar mig att blogga. och gör jag inte det så skvallrar han för min pappa att jag har en omtenta att göra i februari. inte bra, inte bra.

funderar på om jag ska ta lite kladdkaka. är lite sugen faktiskt.

men först måste jag få uttrycka min förtvivlan över sims2. är det någon som vet hur man kan köra spelet i fönsterläge? så att man själv kan justera storleken på fönstert? snytft. jag hatar att den här datan inte fattar att spelet inte ska köras i 800*600, för då blir bilden bara ful och pixlig. hur gör man? jag är fan desperat, har inte spelat sims på länge. abstinens med andra ord.

Kommentarer
Postat av: Anna

oh nu vart jag sugen på både kladdkaka och sims =). kan tyvärr inte hjälpa dig dock, var alldeles för länge sedan jag spelade.

2007-01-04 @ 22:46:45
URL: http://annass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0