zombie

det är fan inte kosntigt att mina musar har en livslängd på cirkus en månad när jag tappar dom i marken hela tiden. så många sladdar som jag trasslar mig in i.

jag kom på att innan jag går och lägger så måste jag gå till netto och köpa mat. och jag ´vet inte om jag vill snacka med nettosnubben så jag får ta och ringa mamma då.

ikväll är jag skitsuegn på att gå ut och festa, men jag vet att bristen på sömn gör mig till ett vrak och jag blir bara tråkig. men har jag turen så är jag normal när jag vaknar.

just det, i morse när jag skulle lägga mig och sova i två timmar, så kunde jag inte somna direkt, jag var övertygad om att jag skulle dö. jag kände mig lite desperat, jag har aldrig känt så innan, det bara kom och jag väntade på att jag skulle få hjärtattack eller nått liknande. helt jävla paranoia. funderade ett tag på att ringa micke och säga åt honom att ringa efter ambulans. onödigt. då kunde jag lika gärna ringa själv.
jag lever. hurra.

Kommentarer
Postat av: Micke

Grattis till överlevnaden!

2007-02-23 @ 17:51:32
Postat av: Anonym

Nece grom u koprive!

2007-02-24 @ 12:36:01
Postat av: magzi

haha

2007-02-24 @ 14:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0