utbyte

idag, för första gången på hela veckan, kände jag mig megainspirerad. eller inspirerad. mega är väl lite att ta i.

jag, nicole och miniatyrerna var på mötet som handlade om utlandsstudier. och vi har väl varit lite inne på att åka utomlands och plugga, nånstans inom eruropa, men när hon började snacka om australien så kändes det sååååååå lockande. och jag vill verkligen dit.

men jag blev lite skraj när hon började prata om högt rankade studenter, jag fick nog lite huvudvärk just då.

men jag viiiiiiiiiiiiiiiiiill. så nästa vecka ska ansökningarna fixas så att vi kan lämna in dom. det hade varit skoj och plugga lite media utomlands. helst i holland eller england. eller australien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0