ut

jepp och nu är jag hemma igen. mysigt att sitta hos annika. en flummboll det är vad hon är. vi är bra att prata om seriösa saker, typ saker som att flytta hemifrån, plugg och om tjejer som gifter sig för tidigt.

igår var jag i malmö och träffade ajdin, men det blev ingen bild eftersom ajdin aldrig vill ta kort. vi satt på nått cafe där 70 procent av alla är invandrare, BKS:are allihoppa. jag snackade hela tiden, ibland med mig själv eftersom han inte var så pratsugen, men det gjorde väl inte så mycket.

sedan tog jag bussen hem och passerade det gulligaste namnet på en hållplats; sockerbitstorget. aaaaah är det inte övergulligt?

nu funderar jag starkt på att ta en promenad in till stan eller så ska jag städa. det blir nog en promenad och kanske stöter jag på nån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0