tystnad

idag sa jag något på föreläsningen, för första gången haha. jag tycker inte om att prata, speciellt inte när det bara är vissa i klassen som pratar hela tiden, och då känns det som att man "förstör" deras gäng genom att man flikar in med någon kommentar. haha. jag sa nåt vettigt idag, har helt glömt bort vad det var.
clark kent sa också något och heidrun blev helt till sig och ropade "fantasiskt, das ist fantastisk!". bra bra. och clark är lite skum, alltid så råkar han hamna bakom mig på något sätt. han väntar in och sedan går han bakom mig. lite skum.

och så var jag på netto idag. jag köpte mat. jaaaa. och nu ska jag äta. är väldigt hungrig faktiskt.
och jag har en så jäkla kul helg framför mig. min familj kommer på lördag och imorrn ska vi ut på herkan förmodligen och, och på söndag ska jag titta på film och äta pannkakor.

Kommentarer
Postat av: nerko

ma prava si svedjanka, gotovo je :(
sve isplanirano ..u detalj

2007-02-02 @ 03:37:35
Postat av: magzi

HAHAHHAHA. moram ponekad sve i planirati, ne moze sve dole ko u bih! haha

2007-02-02 @ 16:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0