tvättstugan

man träffar på människor överallt. jag var nere i tvättstugan nu. trodde jag skullfre komma undan med min skabbighet för i vanliga fall möter man inte någon där nere när man har bokat tid, men nu var det en tjej som frågade om hon kunde låna torkskåpet en stund för grejerna var inte torra.

och så stod vi och snackade i en hel evighet. jag vet inte varför, men hon känns som en sån tjej som skulle kunna heta Rosa. inte för att hon var rosaklädd eller nått, utan bara så där.

den där nettotjejen som jag antar är bosnier, hon skulle kunna heta typ sabina eller selma.

ja. jag har sovit det mesta av dagen. känns jäkligt skönt att veta att man inte måste fixa nått. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0