två

ingen god morgon.
jag har gäspat cirka tusen gånger. jag tänkte jag skulle gå upp vid 12 och fortsätta mitt slappande, för pluggar är ju inte precis det jag gör.

jag är en liten okoncentrerad skit som inte kan skärpa sig. så vet du vad magda, imorgon kommer du vara så stressad så att du vill spy. och det är rätt åt dig! du har skrattat dig igenom hela veckan och slappat så du får fasen skylla dig själv imorrn.

och du är så dum som inte gör omtentan på fredag. så otroligt dum.

men jag har planerat in omtenta omtentan i slutet av mars och då ska jag fixa den.

det hoppas jag verkligen! annars är det slut med dig.

Kommentarer
Postat av: nerko

imam nesto za tebe jer malo je slicno ovome postu:

Profesor matematike u Sarajevu obraca se svojim studentima: Pola vas jos nije ni pocelo ucit :ponedjeljak,utorak sve sutra cu ima vremena,onda dodje petak mora se izaci u grad,ustane se u subotu poslijepodne. Dok se otrijeznis mrak i vec dodje nedjelja......a gdje ces nedjeljom ucit!


hahahaha jesi ti to???

2007-02-23 @ 01:45:06
Postat av: magzi

HAHAHAHA. ja mislim da jesam haha

2007-02-23 @ 01:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0