tråkig

omg. jag är lite stressad. jag skrev in fel lösenord tre gånger innan mina fingrar blev normala och kunde fylla i det korrekt.

idag vill jag absolut inte gå på reklamkursen eftersom jag inte hinner. tyvärr så måste jag, redovisning idag och näst sista lektionen. sen är det bara reklamanalysen kvar och efter det är reklamkursen avklarad.

den här tentan består av tre feta frågor, varav jag har NÄSTAN klarat en av dom. den näst svåraste, eller näst lättaste, beroende på hur man ser det. jag måste klara den svåraste idag och genusfrågan imorgon. den roligaste frågan också. wihu.

jag la mig vid fem igår, inte så vettigt. jag var bara tvungen att kolla ett avsnitt av heroes, så jäkla ovettigt.

nu är det dags att fortsätta. inga roliga blogginlägg här inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0