svordom

jag svär som en borstbindare. undrar om jag kan botas från detta. det var nån snubbe som sa till mig det att fan vad du svär ofta magda. och jag skämdes. fattar egentligen inte varför. det anses väldigt obildat att svära och man är fåordig om man gör det, men hur fasen kan man undvika det.

sen säger alla att tjejer inte ska svära för att det låter så fult. och jag kan hålla med om det, men det låter lika fult i mina öron även när killar svär för mycket.

för det mesta säger jag fan, och sedan blev det fasen, för det låter lite mildare. och jäkla skit säger jag hela tiden. på bosniska svär jag knappt, det grövsta jag säger är glupo govno, och det är när jag är riktigt förbannad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0