svartjobb är kanske bäst ändå

har precis suttit och knåpat ihop en sommarjobbansökan. det tog mig en timma att skriva och en timma till att hitta en anständig bild på mig själv som jag kunde bifoga med dokumentet.
det finns inte en enda normal bild på mig! inte en enda där jag ser någorlunda normal ut, där jag inte flinar för mycket eller ser partajfixad ut.

det är svårt det där, att balansera mellan att se seriös, men samtidigt se glad ut, och fin men ändå inte stylad. dessutom har jag inte några megameriter som jag kan stoltsera med och det gör ju sitt.

vilken bild jag la till? den här.


och det var den absolut mest seriösa, men ändå glada, bilden på mig. och jag ser ut som ett besatt freak. och det är en webcam bild haha.

går dom på bilden så är jag körd, och går dom på meriter så är jag körd även där.
vad har jag att se fram emot då? en härlig och slapp sommar! aaah. ser redan hängmattan framför mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaah läskigt lik tilde fröling

2007-09-29 @ 17:13:26
Postat av: magz

det tar jag nog som en komplimang, fast jag tror att det bara är just den här bilden hehe :)

2007-09-29 @ 19:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0