ros

usch. det var patrik, grannen, som hade ringt på flera gånger idag. och jag öppnade aldrig. så när ajdindingdong var på väg hem så såg jag han i hallen och han undrade om jag ville ha möbler av honom. jag känner mig alltid tvingad till att snacka med honom, vet inte varför egentligen.

och jag vet att ajdin kommer att hata mig, men, den människan överraskade mid idag med en ros och choklad. HAHA. mysigt. fast ingen tacky-röd ros, utan en vit. gulligt. jag mnåste öva mig på att bli snällare mot honom.

nä nu ska jag käka lite musli och sen blir det herkan ikväll med nicole.

Kommentarer
Postat av: A

e jebiga sad, zvuci ko neka romantika nedo Bog, mogla si reci da je kekscokolada, ccc

2007-02-16 @ 22:51:29
Postat av: magzi

hihi. nije to romantika. i hate romantiku

2007-02-17 @ 16:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0